Alla inlägg under februari 2009

Av Cecilia - 4 februari 2009 10:52

Jag skrev till boken, men efteråt mådde jag så dåligt, huvudvärk i 2 dagar och på snudden till ångest känslor, huvudvärken slog till i slutet av skrivandet, så hårt att jag till och med spydde, så jag läste aldrig igenom texten innan den skickades iväg, jag har ännu inte vågat läsa den, rädd att få huvudvärk igen, det är så många känslor som försträngs och göms undan så jag fick en chock när allt kom tillbaks.

I vargdagen så har jag bestämt mig för att läsa hemma på distans, läsa in gymnasiebetygen, men på någon konstigt sätt har jag blivit så sällskapssjuk att jag försöker hitta på alla ursäkter jag kan för att inte sitta ensam hemma och läsa, tror jag har varit hemma för mycket medan Mannen varit borta.

Han har sökt en utbildning i södra sverige på 1,5år som självklart har inom försvaret att göra, så han fick blodad tand för försvaret, första uttagningen är i mars, för att se om han går vidare tills nästa.


Det lustiga för mig är att det var jobbiga stunder för mig och barnen när han var borta och när han kom hem, så glömmer jag ibland att han inte är hemma jämt, han har ju trots allt jobbet att gå till, borta vissar helger pga. hemvärnsövningar och dom är flera helger i februari, jag började bla. att plugga för att slippa jobba så mycket helger eftersom vi i familjen inte träffas så ofta då, lustigt nog så är det inte bättre nu, men barnen är glada att jag finns hemma iallafall :) 

Ovido - Quiz & Flashcards