Alla inlägg under februari 2008

Av Cecilia - 29 februari 2008 07:57

Ja, nu har dom fått feber inatt, båda barnen, men det går ju feber och förskylning runt omkring här nu.


Jag som tyckte det vart jobbigt att vara ensam med barnen och en man som bara, än så länge kommer hem till helgerna.  Man sitter ju mycket ensam hemma på kvällarna, eftersom barnen är för små för att lämna själva.

Dom få barnvakter jag har vill jag inte utnyttja till mina nöjen utan mina måsten, när jag börjar tidigt på jobbet, jobbar helg och min man inte kommer hem, när jag måste på föräldrarmöten osv.


Men nu när dom är sjuk så kommer jag ju inte ut alls, inte ens kunna träffa mina arbetskamrater på jobbet, det känns tufft.

Men jag får väl utnyttja tillfället att städa lite då, det behövs verkligen. 

Av Cecilia - 14 februari 2008 21:17

Sitter vid datorn och funderar.. skall jag bli en bloggare? vad skall jag skriva om? vad vill jag berätta? vill jag vara anonym? eller skall jag skriva om mina mörkaste hemligheter och hoppas att ingen jag känner läser detta? Tål att tänk på, vill nog lite av båda, men det vore skönt att slippa tänka innan man skriver, precis som jag tydligen lyckas göra när jag pratar..


Tycker om att se Playboy Madison, inte för det lättklädda, utan för de "enkla" vardags problemen tjejerna har, att få oroa sig om hur håret ser ut, vilket smink man skall ha osv. vore skönt attha det så, inte hela livet, utan bara för ett tag.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards