Alla inlägg den 8 december 2008

Av Cecilia - 8 december 2008 21:34

Ja, tänk vad tiden rullar på, det var en vecka sedan vi flyttade in i nya lägenheten och vi har nästan packat upp allt.

Vi har knappt hunnit fundera över att han verkligen kommit hem och att han varit borta, eftersom vi har haft så fullt upp.Han har ju såklart inte så stor koll på hur stor barnen verkligen hunnit blivit och att vi har fått nya regler här hemma för att allt skulle fungera medan han var borta, men annanrs tycker jag att allt känns bra.

Jag var ju lite snabb och anmälde oss till PREP kursen och han tyckte att det var ok om jag tyckte att vi behövde det, så här är det nog lugna puckar.

Barnen har redan kommit på att han är den som oftast säger ja nu för tiden, vi gjorde så lite med flit från början, bara för att dom skulle våga gå till honom om det var nått dom ville.

Så ser öäget ut nu för tiden, jag återkommer väl med mer gnällig rapport när jag opererar mig på torsdag och är mer krävande och behov av hjälp då min högerhand blir totalt värdelös för ett par veckor. 

Ovido - Quiz & Flashcards