Alla inlägg den 2 april 2008

Av Cecilia - 2 april 2008 20:13

Fan jag vet att man inte ska skriva när man är arg, men jag är så j-la less så jag tror att jag skriker rakt ut snart........

Barnen, dom lovade att vara snälla nästa dag, denna dag är idag.

jag sa till att dom skulle förbereda sig för läggdax för 1,5 timme sedan, för en liten stund sedan skriker min dotter rakt ut, då hon blivit riven av katten, då hon har varit uppe och tassat och skulle bära honom, utan min vetenskap, bara massa tjat och gnäll. Åt helvete med allt.


Dom testar verkligen gränserna när pappa inte är hemma, jag har ju ingen som backar upp mig när tjatet kommer igång. 


Försökte ta mig ett lugnade bad för att varva ned, men då kommer barnen in och avlöser varann om olika frågor.... lyssna på en till saga, dricka vatten, gå på toa, när dom väl somnat så är jag så slut att jag somnar själv och orkar inte göra något för mig själv.... det falska lugnet avlöser till ett total kaos.....


Ovido - Quiz & Flashcards