Alla inlägg den 7 juni 2008

Av Cecilia - 7 juni 2008 16:49

Jag hade precis kommit från jobbet, barnen är i helgen hos min mamma, så påväg hem från jobbet så går jag in på affären med en kompis, jag ska ju ändå bara handla nått litet och skippar vagn/korg, men det slutar med att jag står med; ett paket kräftor, en flaska beaneisesås (felstavat), ett paket flingor, en tetra juice ett gäng tomater ett sallads huvud och en liter fil, då jag hör min mobil ringa i handväskan, jag lyckas titta på den och det står dolt, efter många om och men lyckas jag svara och det är han, pust, äntligen ringer han, efter 10 dagars utevistelse, eller vad man nu skall kalla det, tänk vad skönt att få höra hans röst, jag blev nästan tårögd, tänk vad man kan bli avslappnad av ett samtal, kanske lite väl, jag råkade självklart tappa hälften av sakerna jag hade under samtalen, men det gjorde inget, för nu hade han äntligen ringt, nu kan jag sova lungt på nätterna igen, iallafall ett tag.

Ovido - Quiz & Flashcards