Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av Cecilia - 12 augusti 2008 18:36

Jaha då var det en dag tills han kommer hem på leave, visst känns det väl bra, men det känns annorlunda, vet inte riktigt på vilket sätt än.

Det kommer nog att kännas annorlunda för honom denna gången också.

Denna gången har jag inte gjort hans favorit mat och inte köpt hans favvo godis, jag har haft för mycket annat att tänka på, dessutom så har jag möblerat om halva lägenheten, köpt nya gardiner och lite annat, jag berättade det när jag gjorde det men frågan är hur mycket han minns av vad jag säger... det återstår att se i morgon.


Härom dagen tog jag mig en filmkväll, kröp upp i soffan och tittade på 2 typiska tjejfilmer, såna som Mannen inte gillar.

Jag målade naglarna, hade hårinpackning, tände ljus och käkade glass ur förpackningen och jag trivdes väldigt bra, kanske för bra, har redan planerat att göra så igen när han åkt, jag har även hunnit med mina vänner mer, vi har fikat, varit på bio osv.Eftersom barnen sover borta när jag jobbar helger, dessutom har dom varit hos deras farmor och mormor i sommar endel. Det har stärkt mig en heldel och hjälpt mig att hitta mig själv mer, men det blir väldigt ensamt.


Idag när jag gick förbi spegeln efter en dusch så upptäcker jag till min förskräckelse att jag nog har varit ensam lite för länge... ja man kan ju säga att rakhyveln har legat och vilat ett tag... (den blev snabbt aktiv igen)


Ovido - Quiz & Flashcards