Alla inlägg den 3 augusti 2008

Av Cecilia - 3 augusti 2008 22:55

Nu kan jag äntligen sova, det var en olycka och det är en person som skadats, men han är tydligen vid medvetande, så det känns ju skönt.


Så nu kan jag ju tycka att det är lite pinsamt när jag jagar upp mig på det här viset, men samtidigt kan man ju inte vara riktigt säker.... 


so far so good 

Av Cecilia - 3 augusti 2008 22:34

Någonting har hänt och jag vet inte vad och det gör mig galen.


Idag hade jag fått ett mail från mannen där det står att det har hänt en olycka där nere, han var på platsen en stund innan men hann därifrån innan den skedde, det enda jag vet är att ingen av hans närmsta är inblandad....

och att han skulle höra av sig i morgon.


Igentligen borde jag vara lugn, då jag vet att han är oskadd, men det är jag inte, jag kan inte sluta leta på internet för att få reda på vad som hänt, är det en olyckshändelse eller är det ett attentat?

för mig spelar det roll, för om det är med vilje så kanske det blir mer oroligt och fler skadade snart.

 Jag vet att jag kanske borde nöja mig med att han är ok och gå och lägga mig för att sova.

Men tro mig det är lättare sagt än gjort, jag vill ju vetaatt han är ok, inte bara fysiskt utan även psykiskt.

dessutom hoppas jag för allas skull att det inte är någon som blivit så pass allvarligt skadad att dom avlidit, för jag verkligen lider med dom föräldrar, sambos/partners och barn som får ett sådant samtal.


Tror jag måste stänga av datorn nu, annars blir jag snart tokig. 

Ovido - Quiz & Flashcards