Alla inlägg under mars 2008

Av Cecilia - 6 mars 2008 11:40

Det är marknad istan idag, barnen har precis blivit frisk, men jag är fortfarande sjuk, ont  huvudet och snorig, använder jag nässpray så svider det  näsan   så jag tror den skall explodera. Nä nu är jag less på det här.

Jag ska på marknaden, antingen blir jag bättre, eller så blir jag sämre, om inte annat så blir barnen glad att få komma ut, jag har fixat skjuss in iallafall.


Av Cecilia - 3 mars 2008 11:44

Jaha då var det min tur då, snoret rinner och huvudet bankar...

jag tröstar mig med att se på Sex and the city och grays anatomi, när barnen somnar. Men så länge dom är sjuk så sover dom i min säng, eftersom dom har börjat hosta så dom nästan kroknar, men febern börjar iallafall försvinna :)

.. undra varför jag tog influensa sprutan? den verkar ju inte hjälpa, eller hade det blivit värre än såhär annars tro. Nä du blir det lite uppvärmade bad för att tina upp från frossan, sen blir det slö titta på disney channel.... börjar bli less på barnprogram, men lägger jag mig i ett annat rum så ropar dom bara...


Ovido - Quiz & Flashcards