Alla inlägg den 19 juli 2008

Av Cecilia - 19 juli 2008 05:34

Ja, äntligen har jag börjat rycka upp mig igen efter en svacka om självömkan.

Sist jag skrev var jag på väg hem, när jag väl kom hem så bäddade jag ner mig i soffan och bara tilltade på tv:n, där sov jag i 3 nätter, det är ju tur att jag hade jobbet att gå till på måndag eftermiddag, annars har jag väl legat kvar där än.

Förutom de tider jag har jobbat så jag har varit ner på stan och ätit lunch och shoppat dyra gardiner till hemmet.

Jag lagt kläderna i högar på golvet, det tog mig 3 dagar att öppna kylskåpet, en av dagarna åt jag jordnötsringar till middag, annars har jag överlevt på lunchen, tiden hemma jag endast tillbringat med att se tredje säsongen av Grey´s anatomy, många tårar blev det, men nu börjar jag bli bättre och börjar rycka upp mig, men det var skönt att få en "anledning" till att gråta, eftersom jag har varit på gränsen till gråt utan att riktigt förstå varför.

Det känns konstigt för när jag trodde att jag var så stark, då föll jag igen, det behövs inte så mycket för att det skall bli så.


Mannen har iallafall hunnit ringa flera dagar, inte riktigt alla dagar, men nästan, han ringde till och med till jobbet mitt för att berätta att dom skulle vara borta i flera dagar, så nu kommer telefonen vara tyst ett tag, iallafall ifrån honom.

Nedräkningen till Leavet ger jag upp då jag hellre föredrar att veta att det blir snart bara några veckor kvar, än att räkna dagarna, dom blir ju så många.

Ovido - Quiz & Flashcards