Alla inlägg den 3 september 2008

Av Cecilia - 3 september 2008 19:04

Ett nytt jobb, blir nästan som ett nytt liv, allt funkar bra.

Dessvärre har jag fått en släng av barnen hur lite dom uppskattar att jag lämnar bort dom till deras mormor när jag jobbar, dom vill att jag ska sluta jobba, min dotter vill att jag ska bli kändis istället, hon vet bara inte hur än :)


Så ikväll så beställde vi hem pizza och kebab och hade en kväll tillsammans framför tv:n, på en onsdag!!

Men nu känner dom sig bättre och jag slipper mitt samvetskval iallafall för en stund.

Och som tur är, så är dottern ändå lite glad, för hon har fått sin första pojkvän, tänk vad hennes pappa missar... dom blir stor så snabbt.


I morgon har jag sista arbetsdagen för veckan, ska bli skönt att få nån dag ledigt, det börjar bli lite fullt på hårdisken i huvudet just nu. 


Ovido - Quiz & Flashcards