Alla inlägg den 30 september 2008

Av Cecilia - 30 september 2008 16:53

Ja som alla förstår och kanske själva känner igen så är man ju inte så intim på det sexuella planet längre nu när man e ensam, så det har ju blivit en viss "torka" och tanken på sex har jag lagt vid sidan en aning. Jag ska förklara:


Jag letade efter en aromalampa och sökte efter det på google och hittade bla en sida:

AmorsPilar.se Massageolja

www.amorspilar.se      24-48 tim leverans & öppet köp! Stort utbud massageoljor & Aroma.

____________________________________________________________________


perfekt tänkte jag och började titta omkring på denna sida, såg även att det fanns lite sexleksaker, för honom och för henne, det fanns även romantiskt, litteratur och baksaker; perfekt tänkte ja, jag älskar ju att baka... till min förvåning var det inte alls dom baksaker jag hade i mitt huvud, så jag skrattade för mig själv lite generat och var bara allmänt lycklig att jag satt hemma och surfade och inte på jobbet där alla andra kunde se vad jag tittade på.


 
Ovido - Quiz & Flashcards