Alla inlägg den 25 september 2008

Av Cecilia - 25 september 2008 20:05

Dagarna rullar på och snart är det dax för leave, flera gånger när han har ringt så har jag jobbat, han har lämnat meddelande om att han ringer i morgon, jag hör på hans röst att han saknar oss och det känns skönt, han har till och med skrivit ett kort mail den dagen han inte hann ringa, jag har varit på kurs i två dagar och när jag hade rast idag så av nån konstig anledning hade jag  lagt telefonen i fickan och precis då ringde han, det kändes skönt att få höra hans röst och ännu mer när jag förstått hur mycket han saknar oss.

Visst tror jag väl att han saknar oss ändå, men det finns stunder som den känslan försvinner, en liten rädsla av att han kanske tycker att det är skönare utan oss, man kan ju aldrig vara riktigt säker, men nu vet jag säkert att han ser fram emot att komma hem som vi gör och han är så välkommen så :) 

Ovido - Quiz & Flashcards