Alla inlägg den 17 september 2008

Av Cecilia - 17 september 2008 17:10

Idag på jobbet så fick jag en kram av en tant som jag hade hjälpt, det var då som jag kände hur mycket jag saknar kroppskontakt och värme från en annan människa, visst jag saknar väl den mer intima delen också, men just värmen från en annan människa, att kunna krypa in i Mannens armar för trygghet eller bara värme saknar jag så otroligt mycket, jag har inte känt det tidigare, men när hon gav mig den där kramen så började jag nästan att gråta för det var så längesedan någon höll om en på det sättet och när jag sedan gick därifrån så kände jag mig tom och ensammare än förut, både psykiskt och fysiskt.

Visst jag har barn, men det är inte samma sak när man får springa och jaga efter en kram...


Jag är inte en sån person som i vanliga fall brukar krama mina kompisar men nu ligger dom snart risigt till  :) 

Ovido - Quiz & Flashcards