Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Cecilia - 20 oktober 2008 17:25

Vi hamnade på badet i söndags, så slapp jag utmaningen i skolan, barnen fick själva välja.

Jag hade inte hört av Mannen sedan i torsdags och självklart så ringde han när vi var inne på badet, så när jag kom hem så skrev jag uppdaterande mail för att sedan lägga mig lite tidigare då jobbet väntade på måndag men till min förvåning så ringde telefonen och det var han, dom hade precis kommit tillbaks till campen, lyckliga mig :)

Han meddelade även att det ser ut som han kommer hem 2 veckor tidigare och det kan nog passa ganska bra för idag när vi satt i vardagsrummet med massa levande ljus och åt middag som vår dotter fixat så säger hon att det bästa med det här är att vi alla är tillsammans och är sams, hon reflekterade inte ens på att pappan inte var med.

Ovido - Quiz & Flashcards