Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Cecilia - 27 oktober 2008 13:25

Äntligen är helgen över, barnen har lov och jag jobbar endast 2 dagar denna vecka, skönt.

Kom på idag att det är ju snart fardag och om paketet skall komma fram i tid måste vi ju skicka det nu, det tar ju nästan 2 veckor att komma fram, frågan är bara vad ska vi skicka?

När han åkte för första gången så fick han ett halsband med barnens bild ingraverat, så den iden är ju över.

Jag verkligen önskar att vi kunde slå in oss själva och komma och överaska honom där nere, det hade varit så skönt att få se och förstå vad han pratar om, för när han visar bilder så känns allt så overkligt på nått konstigt sätt.

Så visst är jag lite avundsjuk på dom journalister som åkt ner för olika reppotage.


Jag vill ju inte skicka nått förstort som bli jobbigt att få hem, han packade ju så lite som möjligt bara för att det var sista gången och han kanske ville kunna ta med saker hem som han köper.


Ja vi får väl ta oss till staden för att se vad som finns till farsdag, jag vill ju trots allt att det skall vara något betydelsefullt, så han vet att han är saknad och omtyckt. 

Ovido - Quiz & Flashcards