Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av Cecilia - 31 oktober 2008 20:48

Full färd med att barnen skall bli nöjda och ha lite kul så gjorde vi pepparkakor idag, lite läskigare än vanligt.


Då fick jag ett udda samtal, det var från ett blomsterbud som undrade om jag var hemma för jag skulle få blommor, efter dom lagt på så gick tankarna runt, vem kan ha skickat dom? Jag kom på att vi förlovade oss för 10år sedan idag, men inte kommer han väl ihåg sådant, efter 3 timmar var jag övertygad att dom ringt fel nummer, men så kom blommorna till slut, jag var ivrig att öppna då jag höll på att spricka av nyfikenhet.

Det var en fin blombukett, där det stod ett tack för att vi, jag och barnen har ställt upp på Mannen och att vi fixat det mycket bra och att dom beundrade mig för det........

blommorna kom ifrån mina svärföräldrar.

Vad kan jag säga, jag blev väldigt rörd och stolt, det kändes riktigt skönt med lite uppmuntran.

Ovido - Quiz & Flashcards