Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av Cecilia - 22 oktober 2008 21:37

Dagarna flyter ihop, jag vet inte ens riktigt när jag hörde av Mannen sist, jag har nått svagt minne av att det var i går, men jag är osäker, jag van trivs på jobbet, jag vet inte riktigt varför men det är tråkigt och det värsta är att jag kan inte komma hem  och beklaga mig och dom gånger han ringer känns det varken som om jag hinner eller har lust att belasta honom med det, jag överlever ju ändå, jag är sugen att hitta på nått nytt, men vet inte riktigt vad och han jag brukar bolla med om sånt, ja vi vet ju alla vart han är...

Är just nu så less att jag inte ens brytt mig om att sätta på tv:n och se Greys anatomy och tro mig då står det inte rätt till.

Men å andra sidan såg jag en film igår som jag älskade och skrattade till i min ensamhet, what happend in vegas, jag hade absolut inga förhoppningar om den då jag blandat ihop den med en annan film så pga. kanske den blev bättre, vad vet jag. 


Idag har jag tillsammans med dottern börjat rensa i hennes rum, ingen höjdare kan jag påstå, hon vill gärna möblera om också, dessutom vill hon att vi ska sätta upp en hatthylla som hon kan ha utklädningskläder på i sitt rum och självklart vill hon ha upp den nu, trots att jag kan påpeka att vi väntar tills pappa kommer hem så fixar han det, jag kan väl inte borra! jag vet inte ens om jag har gjort nångång. Spika kan jag, men det funkar väl inte nu, tänk om jag borrar sönder väggen, eller gör förstora hål, visst jag klarade av cykeln, men det här handlar om en lägenhet som vi hyr.

Jag är visst mer beroende än vad jag trodde och som det känns just nu så sitter jag bara hemma och väntar på honom- snacka om patetisk, om det var min kompis som gjort så, så hade jag nog bett henne att rycka upp sig och stå på egna ben, för finns det verkligen nått beroende som är possitivt??


Ovido - Quiz & Flashcards