Alla inlägg den 7 november 2008

Av Cecilia - 7 november 2008 07:08

Sitter här och surfar runt lite på morgonsidan, medan barnen gör sig i ordning innan skolan, då jag ser en artikel i Aftonbladet:

"Svenska utlandsstyrkan attackerades i går kväll

– De var inblandade i en incident i det område som vi bevakar i landet. Alla i gruppen klarade sig oskadda och under natten har de återvänt till deras camp, 

Exakt var attacken skedde vill Försvarsmakten inte berätta, men bekräftar att det är i norra delarna av landet – ett område där flera svenska trupper finns, och som senaste tiden blivit alltmer våldsamt."

 Mannen håller till i norra delen,  jag som har fått lärt mig att om något har hänt så kommer anhöriga att höra av sig, så att man inte ska behöva läsa i tidningen och bli orolig, tidigare när något hänt så har jag iallafall fått ett samtal eller ett mail.

Men inte denna gången, inte ens www.mil.se har skrivit om det?!! 


Visst det kanske ine är just min man som var där, men jag blir ju ändå orolig om dom skall börja skjuta på svenskarna


Ovido - Quiz & Flashcards