Alla inlägg den 10 november 2008

Av Cecilia - 10 november 2008 08:14

Nu har det varit lungt, ett tag iallafall, vad jag vet.

Här hemma rullar vardagen på, vi har skrivit upp oss på en större lägenhet som är redan ledig den 1 december, vi bor lite trångt nu och eftersom jag lät barnen få varsitt rum och själv flyttade ut i en dal av vardagsrummet så känns det som det kan bli för trångt då Mannen kommer hem och allra helst eftersom vi inte har alltför samma smak vad gäller tv-serier, han hittar iallafall inte på greys anatomy eller desperate housewifes. Skulle även vara skönt med två stycken toaletter, då det känns som jag skulle uppskatta lite lungn och ro ibland, det har inte blivit det så mycket de sista 7 månaderna, alltid nått barn som bankar på.

Får vi lägenheten måste jag lyckas packa ihop vår lägenhet på 3 veckor, för Mannen kommer hem 3 dagar innan flytten isåfall.  


I natt har jag haft två barn som krypit upp på varsin sida om mig då båda haft mardrömmar, sonen låg och vände och vred och till slut ropade han: pappa spring. Dottern hade också mardrömmar så jag har fått tagit emot både sparkar och slag halva natten, men hon minns inte vad hon drömde. 


Nä nu ska jag ta med sonen in till stan, han ska klippa håret, han vill ju vara snygg när pappa kommer hem. 

Ovido - Quiz & Flashcards