Alla inlägg den 27 november 2008

Av Cecilia - 27 november 2008 08:53

I dag känns det bättre, är inte lika grinig idag som igår.

Har fått sms att dom mellanlandat och är underdagen i Sverige, allt blir som planerat med hemgång osv. skönt.


Det ska ju trots allt bli skönt att få hem honom, men jag känner mig bara så slut efter denna tripp, men har nog inte tillåtit mig själv att känna efter riktigt, utan det märks på humöret istället och att jag betydligt mer i behov av sömn.


Men idag känns det som om enerigin sprudlar och det är väl för att det börjar hända lite possitivt också.  

 och tur är väl det för idag blir det packning inför flyttning, städning för att Mannen inte ska få en chock bland alla lådor när han kommer hem och det viktigaste packning inför min Stockholms resa, undra hur många "sjalar" som åker ner dit i morgon?

Ovido - Quiz & Flashcards