Alla inlägg den 19 november 2008

Av Cecilia - 19 november 2008 13:07

Det händer inget speciellt,  här hemma iallafall.

Allt har bara blivit tråkigt, ett av barnen var feber hostar och snorar, medan den andra snorar, men vi håller oss hemma alla tre ändå, jag är ju ioförsig ledig nu i två dagar.

Klockan är rredan 13 och jag har endast hunnit packa en låda!! det går sakta framåt.

Jag känner mig bara så ensam, men jag är inte sugen på att hitta på någoting heller, jag vet att jag inte kan gå ut och träffa nån kompis eller lägga mig i nått spa eftersom barnen är sjuk, men jag önskar att jag hade energi och ork att röja upp här hemma och packa för glada muggar, istället hamnar jag framför datorn och surfar omkring medan barnen ligger och ser på dumburken, vi har ju Disney Channel.

Nä nu måste jag försöka packa lite till, annars får jag inte se på gray´s anatomy ikväll (försök till självbestraffning)


Kommer väl med uppdatering om hur bra det gick....

Ovido - Quiz & Flashcards