Alla inlägg den 14 november 2008

Av Cecilia - 14 november 2008 17:32

Jo, det skulle vara på den fredagen.

Jag och en tjej till satt och fantiserade att vi skulle överaska våra män när dom kom hem till Sverige, vi skulle dyka upp på medaljutdelningen och ta meed våra män i en limousine, äta en romantisk middag och sedan bo en romantisk natt på hotell innan vi åkte hem till våra barn dagen efter, ja det var en fin dröm som kanske får uppfyllas någon annangång, utan medalj inblandad. För nog skulle man behöva någon tid på tu man hand.

 

Idag har jag iallafall varit ledig, så jag har hunnit packa ner 5 lådor,innan det var dax att hämta barnen från skolan den ena slutar 11´15 och den andra 13, sen åkte vi till stan då tjejen behövde nya skor, jag vet att det är det värsta jag kan göra men måste man så måste man, hennes fötter växer ganska snabbt nu och tyvärr har hon "ankfötter" så det är väldigt sällan vi hittar några, det brukar vara ett stort dagsprojekt som gör oss alla helt slut och det värsta är att det inte går att komma hem och beklaga mig och be Mannen ta hand om middagen, så nu har jag skaffat mig en annan, iallfall som är bra att ha vid behov, han heter Donalds, Mc Donalds, så idag lyxande vi med glass med varm kolasås till, mums. Det var behövligt, dessutom fick vi en gratis chipspåse på godisaffären när vi köpte lördagsgodiset, hon sa att dom gick ut igår.

på bussen påvägen hem så satt ett par ungdomar nyförälskade och kysstes,  det såg bara så mysigt ut och längtan blev ännu större.


Nä nu måste jag nog packa lite till, för sen jobbar jag i helgen.



Ovido - Quiz & Flashcards